نوشته شده توسط : طراحی سایت

اعتماد کلمه ای است که شما بارها در اغلب مدل های کسب و کار و استراتژی بازاریابی امروزه می شنوید ، نسل جدید مصرف کننده صداقت ، شفافیت و معتبر بودن برند تجاری برای آن ها بسیار مهم می باشد . براساس یک مطالعه در SDL اعتماد به نام تجاری هر روز برای مشتریان اهمیت بیشتری پیدا می کند به طوری که قبل از خرید محصول و یا سرویسی از سایت دوست دارند اعتبار برند سایت و یا شرکت را با دقت بیشتری مطالعه نمایند و این مرحله ای است که طراحان هنگام طراحی سایت با استفاده از UX می توانند پیاده سازی نمایند . نکته اولی که باید در طراحی UX در سایت مورد استفاده قرار گیرد پیوستگی طراحی در هر بخش از سایت می باشد ، پیوستگی و سازگاری به کاربران اجازه می دهد با اعتماد بیشتری بخش های مرتبط با یکدیگر را ادامه دهند به این امید که مطمئنا به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا خواهند کرد . اگر طراح در هنگام پیاده سازی پیوستگی بین المان ها و متون را رعایت نکرده باشد باعث سردرگمی و ناراحتی کاربران خواهد شد . چند نکته دیگر که باید در پیوستگی و سازگاری در هنگام طراحی سایت بدانید شامل موارد زیر می باشد :

·         یک طرح رنگی را انتخاب کنید و به آن بچسبید

·         از لوگو شرکت و هویت نام تجاری در بخش های مختلف سایت استفاده نمایید

·         ایجاد توافق بین وب سایت برند شما و صفحات فرود

·         پیام ها را روشن، هوشمند و ساده نگه دارید


 نکته دیگری که باید مورد توجه طراحان قرار گیرد این است که کاربران نباید احساس نمایند که این سایت فقط برای سودآوری از مخاطبان خود طراحی شده است بنابراین سعی شود در قسمت های مختلف سایت مواردی را که برای مخاطب می تواند حائز اهمیت باشد را در اختیار آن ها به صورت رایگان قرار داد مثلا وقتی محصول شما بهداشتی می باشد بهتر است هر روز راجب چند نکته روز بهداشتی در مقاله و یا خبرنامه خود توضیح دهید تا کاربران بتوانند از این قسمت برای بالا بردن اطلاعات عمومی خود استفاده نمایند این خو باعث می شود اعتماد کاربران به بخش های دیگر سایت بیشتر شود بدون آنکه در این بخش به صورت مستقیم سود آوری از طرف شرکت به مشتری القا شود . نکته بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد شفافیت در هر بخش از سایت می باشد اینکه کاربران بدانند سایت نمی خواهد به روش های مختلف برای محصولات و یا سرویس های خود تبلیغ نماید و در واقع محوصلات آن ها همان چیزی را نشان می دهد که واقعیت محصولات وجود خواهد داشت بیشتر به سایت اعتماد خواهند کرد و حتی باعث می شود سایت را به دوستان خود به عنوان یک سایت معتبر و مورد اعتبار پیشنهاد نمایند . براساس آمارهای گرفته شده تبلیغات صورت گرفته از طرف یک مشتری وفادار در یک سایت بسیار موثر تر از خود سایت می باشد .  



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

بسیاری از طراحان سایت در هنگام طراحی گزینه های متعددی را بابت قرار دادن اسلایدر در ابتدای صفحه اصلی مد نظر دارند اسلایدر در واقع یک چرخش از موضوعات مهم و یا مورد توجه مدیرا ن سایت می باشد که اکثرا با تصاویر بزرگ و متن در ابتدای صفحه اصلی همراه می شود  برخی از طراحان و کاربران آن ها را دوست دارند و به عنوان لازمه طراحی سایت محسوب می کنند و برخی دیگر آن را باعث منحرف کردن کاربران از سایت می دانند چرا که همزمان چندین گزینه در اختیار کاربران قرار می دهد و باعث می شود در برخی موارد کاربران برای دقت بیشتر روی هیچ کدام از آن ها کلیک نمایند و به جای آن هر کدام از تصاویر و متن ها را با دقت بیشتری بخوانند  . از سوی دیگر اسلایدر می توان در برخی از دیوایس های اینترنت مانند موبایل های هوشمند و تبلت ها بخاطر حجم بالای که می تواند تصاویر آن داشته باشد دردسر ساز شود . آن ها همچنین برخی دیگر از دلایل خود را بابت منفی بودن یک اسلایدر بیان می کنند که برخی از مهمترین آن ها شامل موارد زیر می باشد :

·         برخی از بازدیدکنندگان اغلب اسلایدر ها را همان گونه که در تبلیغات دیگر می بینند مشاهده کرده و زود عبور می کنند

·         اسلایدر ها باعث کاهش طول صفحه می شوند و این خود باعث می شود که اشخاص در سایت کمتر باقی بمانند

·         برخی از اسلایدرها از طراحی واکنشگرا استفاده نمی کنند که باعث می شود در موبایل ها و تبلت ها به خوبی نمایش داده نشوند


همچنین برخی دیگر از متخصصان با تاکید بیشتر بر روی اسلایدر آن را جدای ناپذیر از یک طرح امروزی می دانند و معتقد هستند طراحی سایت بدون این المان امکان پذیر نمی باشد برخی از مواردی که آن ها اشاره می کنند شامل موارد زیر می باشد :

·         اسلایدرها فضا را ذخیره می کنند تا جای برخی از المان ها که نیاز به توضیحات بیشتر است باز شود

·         شوک وارده به کاربران هنگام تماشا بر روی اسلایدرهای زیبا بسیار بیش از هر المانی در سایت می باشد

·         کاربران می توانند تا موارد خود را با استفاده از کنترل های که در اسلایدر قرار دارند به سرعت پیدا نمایند

·         اسلایدر تصاویر خود را بر روی ذهن کاربران تثبیت خواهد کرد در حالی که المان های دیگر اینگونه نیستند


اما از کجا بدانیم یک اسلایدر در طراحی سایت ما مفید است یا نه ؟ قوانین مشخص و کاملی در این زمینه وجود ندارد به طور کلی اگر نوع کاربرانی که وارد سایت شما می شوند تصاویر لغزنده را دوست داشته باشند استفاده از اسلایدر توصیه می شود اما اگر کاربران بیشتر درگیر متن و.. می باشند استفاده از اسلایدر بزرگ خوب به نظر نمی رسد به طور کلی اگر برند شرکت شما را طراحی اسلایدر برجسته می نماید استفاده از آن توصیه می گردد . همچنین در افکت گذاری بر روی تصاویر و متن ها اسلایدر نکاتی مهم باید صورت گیرد ، امروزه قرار دادن افکت بر روی هر المانی بخصوص المان های تصاویر رونق گرفته است بر طبق آمارهای انجام شده در سایت های مختلف و پر بازدید استفاده از افکت های محو و پنهان برای اسلایدر بهتر از افکت های افقی و عمودی می باشد و کاربران بیشتر با این نوع افکت ها تعامل بهتری خواهند داشت این افکت ها می تواند در موبایل ها و تبلت های هوشمند نیز بهتر از افکت های افقی و عمودی به نمایش گذاشته شوند .



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

بسیاری از مردم در طول روز درگیر کارهای روزمره خود می باشند آن ها وقتی برای خرید لوازم غذای خود ندارند و موارد زیادی پیش آمده که یخچال آن ها خالی است و نمی توانند به خرید بروند این همان جای است که یک نیاز اساسی انسان ها تبدیل به یک فرصت شغلی برای دیگر انسان ها می شود وجود یک سایتی که نیازهای افراد را خریداری کرده و برای آن ها بفرستند برای برخی از انسان ها بسیار رضایت بخش خواهد بود.   این نوع طراحی سایت جدیدا در ایران نیز طرفداران زیادی داشته است ، وقتی وارد کاربران وارد سایت می شوند دسته بندی مناسبی را از اقلام خوراکی ها مشاهده می کنند طراحان سایت سعی کرده اند از منو سایت برای این نوع دسته بندی استفاده نمایند تا کاربران به راحتی بتوانند به اقلام مناسب خود دست یابند . در ابتدای صفحه اصلی سعی شده است از یک اسلایدر که پیام سوپر مارکت را به مخاطبان خود اعلام می کند استفاده شود همچنین در پایین اسلایدر اقلام های پر طرفدار و همچنین تخفیفات مورد نظری که برای برخی از اقلام ها وجود دارد مشاهده می شود تا بتواند کاربران بیشتری را جذب خود نماید .


در طراحی سایت سوپر مارکت آنلاین پلن ها مختلفی برای تخفیف می تواند وجود داشته باشد برخی از سوپر مارکت های آنلاین برای تشویق کردن کاربران به خرید بیشتر براساس تعداد اقلام به کاربران خود تخفیف می دهند همچنین برخی دیگر از سوپر مارکت های آنلاین براساس تاریخچه مشتری اقدام به تخفیف به آن ها می کنند که می تواند باعث شود مشتریان به مشتریان وفادار تبدیل شود . همچنین این امکان باید در طراحی سایت سوپر مارکت وجود داشته باشد که کاربران بتوانند از طریق اس ام اس محصولات مورد علاقه خود را که جدیدا به سوپر مارکت اضافه شده است را مطلع شوند .



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

شاید این فکر برای برخی افراد غیر ملموس باشد ولی در فضای مجازی همه چیز امکان پذیر می باشد ، برخی از کشورهای جهان برای تشویق مردم به کتاب خواندن به طراحی سایت کتابخانه آنلاین رو آورده اند . بسیاری از کتابخانه های مشهور جهان شروع به پیاده سازی سایت های خود کرده اند و در سایت ها خود موضوعات کتاب های موجود در کتابخانه خود را قرار داده اند . طراحان در این نوع طراحی سعی کرده اند دسته بندی درست و راحتی را برای کاربران ایجاد نمایند همچنین داشتن یک موتور جستجوی قوی با UI و همچنین UX مناسب می تواند به کاربران در رسیدن به کتاب و یا کتاب های مورد نظر خود کمک نماید . ابتکار جدیدی که در طراحی سایت کتابخانه آنلاین دیده می شود قرار دادن یک فصل از کتاب برای اعضای کتابخانه می باشد تا بتوانند به صورت ebook به آن آشنا شده و در صورت نیاز آن کتاب را برای خود در کتابخانه رزرو نمایند . این باعث می شود مخاطب دقیقا آن کتابی را که می خواهد به دست آورد . همچنین روش ها مختلفی برای رزرو کردن کتاب در کتابخانه توسط کاربران به صورت آنلاین وجود دارد برخی از کتابخانه ها به کاربران این اجازه را می دهند که برخی از کتاب ها را در صورت موجود بودن در کتابخانه رزرو نمایند و با پیک برای آن ها بفرستند این کار باعث صرفه جوی در زمان کاربر می شود و کاربران تمایل بیشتری به رزرو کردن این نوع کتاب ها خواهند داشت .


یکی دیگر از قسمت های که طراحان در طراحی سایت کتابخانه مورد توجه قرار داده اند قرار دادن کتاب های پر طرفدار و همچنین کتاب های جدیدی است که کاربران می توانند آن ها را رزرو نمایند همچنین هر کاربر پس از لاگین کردن در صورتی که نتوانست یک کتاب را در تاریخ مورد نظر خود رزرو نمایند می تواند با قرار دادن یک notification از آزاد بودن آن کتاب در تاریخ دیگر مطلع شود تا در صورت نیاز آن را رزرو نماید .



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

سایت های علمی پژوهشی امروزه در فضای مجازی بسیار رشد کرده اند چرا که محققان و دانشجویان می توانند به راحتی از سراسر کشور و یا جهان با هم در ارتباط باشند همچنین آنها می توانند موارد تحقیقاتی خود را به اشتراک بگذارند امروزه به علت سرعت بالای اینترنت می توان فایل ها رو به راحتی در فضای مجازی جا به جا کرد . بنابراین طراحان هنگام طراحی سایت علمی پژوهشی باید چند فاکتور علمی پژوهشی را در نظر داشته باشند نرم افزار تبادل اطلاعات بین کاربران سایت یکی از مهم ترین قسمت های است که باید در این نوع سایت ها داشته باشد . فاکتور دیگری که باید مورد توجه طراحان قرار گیرد فرام ها با موضوعات مختلف پژوهشی می باشد در این فرام ها پژوهشگران به تبادل اطلاعات بر اساس موضوعات مختلف با یکدیگر می پردازند .


همچنین دسته بندی مناسب بر اساس پژوهش ها می تواند به محققان در به دست آوردن اطلاعات کمک نماید قسمت دیگری که باید در طراحی سایت علمی پژوهشی مورد استفاده قرار گیرد بخش جستجو می باشد داشتن فیلتر های متنوع که کاربران بتوانند با استفاده از آن به سرعت به مقاله و پژوهش ها سایت دسترسی داشته باشند بسیار حا~ز اهمیت می باشد یکی دیگر از موارد که باید طراحان مورد توجه قرار گیرد داشتن پژوهش های پر طرفدار می باشد که باید در ابتدای صفحه اصلی برای کاربران قابل نماش و توجخ داشته باشد .



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

امروزه گوش دادن به آهنگ می تواند برای هر کسی علاوه بر لذت بخش بودن آرام بخش نیز باشد همچنین بسیاری از آهنگ ها به صورت دمو در فضای مجازی پخش می شود تا کاربران جذب آلبوم خوانندگان شود از این رو طراحی سایت آهنگ امروزه در فضای مجازی بسیار پر رونق می باشد و می توان گفت یکی از پررونق ترین شغل ها در فضای مجازی محسوب می شود چرا که علاوه بر تفریح انسان ها  با روح و روان انسان ها سروکار داد . اما چه چیزهای باید در این نوع طراحی سایت بیشتر مورد توجه طراحان قرار گیرد ؟ قبل از طراحی باید این نکته را در نظر داشت به علت حجم زیاد آهنگ ها باید از سرورهای قوی برای این کار بهره برد شاید قرار دادن آهنگ ها در یک سرور و لینک کردن آن به صفحات سایت یکی از روش های متداول برای سبک کردن حجم کار محسوب شود . داشتن بخش های به عنوان پرطرفدارترین آهنگ ها و یا جدید ترین آهنگ ها می تواند به مخاطبان سایت هنگام مشاهده صفحه اول سایت کمک نماید همچنین بسیاری از کاربران طرفدار خوانندگان مورد علاقه خود می باشند بنابراین تفکیک آهنگ ها و دسته بندی آن ها براساس خوانندگان امری جدا نشدنی در طراحی سایت آهنگ محسوب می شود .


یکی دیگر از دسته بندی های که می تواند مورد استقبال کاربران قرار گیرد دسته بندی براساس انواع سبک های موسیقی مانند پاپ و یا سنتی و... باشد چرا که این نوع دسته بندی نیز طرفداران بیشماری در ایران و دنیا دارند . برای کسب درآمد از طریق سایت های آهنگ روش های مختلفی وجود دارد روش های مانند پخش آلبوم روز خوانندگان براساس پنل های خریداری شده از طرف کاربران و یا قرار دادن تبلیغ سرویس و یا محصولی از یک شرکت در ابتدای آهنگ یکی از متداول ترین کارهای است که می توان در بدست آوردن تبلیغات انجام داد . مصاحبه با خوانندگان معروف و مورد علاقه کاربران نیز می توان در جذب مخاطب بیشتر در سایت بسیار مفید باشد برای همین توصیه می شود حتما صفحه ای با نام مصاحبه با خوانندگان یا مواردی مانند آن در سایت طراحی شود .



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

اقتصاد برای هر انسانی در هر سطحی مهم و حساس می باشد چرا که نقش تعیین کننده ای را در زندگی انسان ها بازی خواهد کرد همین امر باعث شده است بسیاری در فضای مجازی برای جذب کاربران و کسب درآمد شروع به طراحی سایت اقتصادی نمایند. اما یک سایت اقتصادی نیازمند چه طرحی می باشد ؟ برای پاسخ به این پرسش باید اول بدانیم اقتصاد دارای چه فاکتورهای مهمی می باشد چرا که کاربرانی که سایت را مشاهده می کنند به دنبال همین فاکتورهای مهم هستند دوم اینکه به چه شکل این فاکتورها باید در سایت براساس اولویت آن ها در صفحات بخصوص صفحه اصلی طراحی شوند تا کاربران بیشتری را جذب خود نمایند . طراحان باید توجه داشته باشند اولویت بندی برای فاکتورهای مهم یک اصل در طراحی است و فقط مخصوص طراحی سایت اقتصادی نمی باشد چرا که هر موضوعی و یا هر شغلی دارای فاکتورهای مهمی هستند که کاربران برای رسیدن به آن ها وارد سایت خواهند شد همچنین این فاکتورها براساس اولویت آن ها از اهمیت مهمی نزد کاربران برخوردار می باشند که باید در طراحی سایت به آن مورد توجه قرار گیرد .


در سایت اقتصادی باید بخشی را به برای مصاحبه با کارشناسان خبره اقتصاد در زمینه های گوناگون قرار داد این بخشی است که می تواند مخاطبان بیشتری را جذب خود نمایند و با قرار دادن قالبی به عنوان نظرات کاربران آن ها را به چالش بکشند تا بتوانندکاربران را راضی کنند مدت بیشتری را در سایت باقی بمانند همچنین نشان دادن اطلاعات لحظه ای از بورس کشور و بورس های مهم جهان نیز می تواند اعتبار یک سایت اقتصادی را از دیدگاه کاربران بالا ببرد . نشان دادن ارزهای های مهم و طلا و سکه نیز از ضرورت های یک سایت اقتصادی می باشد چرا که اقتصاد با این فاکتورها گره خورده است .



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

امروزه بسیاری از مراکز تجاری بزرگ برای دیدن شدن از فضای مجازی استفاده می کنند ، بسیاری از آن ها برای رقابت با سایر مراکز تجاری دست به تخفیفاتی در روزهای معین می زنند همچنین سعی می کنند با قرار دادن جوایز ارزنده به مشتریان خود مشتریان بیشتری به مرکز تجاری خود جذب نماید . برای نشان دادن این موارد و بسیاری موارد دیگر نیاز به طراحی سایت مراکز تجاری احساس می شود آن ها می توانند مشتریان خود را ترغیب نمایند که در سایت مرکز تجاری آنها ثبت نام کنند تا در صورت تخفیف و یا قرغع کشی آن ها را مطلع سازند . همچنین مشتریان می توانند با عضویت در خبرنامه سایت مرکز تجاری از آخرین خبرهای و آخرین محصولات جدید مطلع شوند . یکی دیگر از کارهای که در طراحی سایت مراکز تجاری امروزه بسیار رواج پیدا کرده است داشتن یک تور کامل مجازی برای این مراکز می باشد بخصوص سایت های خارج از کشور امروزه با استفاده از این تورها توانسته اند بسیاری از مشتریان را از راه دور جذب خود نمایند .


آن ها با استفاده از پلتفرم های که جدیدا با آخرین تکنولوژی های روز ساخته شده اند می توانند تمامی بخش های مراکز تجاری را به مشتریان خود نشان دهند مشتری مانند یک کنسول بازی می تواند وارد مراکز تجاری شده و در هر یک از غزفه ها و یا مغازهای مرکز تجاری را باز کرده و محصولات آن ها را به خوبی مشاهده نماید در این نوع پلتفرم ها مجازی برای اینکه مشتری احساس کند در مراکز تجاری می باشد با استفاده از کلیک کردن و یا زدن برخی دکمه ها محصولات برای آن ها نزدیک و یا دور می شود و یا با زدن دکمه ای خاص که قبل از شروع تور مجازی به کاربران گفته می شود درهای مغازهای انتخاب می کند باز می شود این خود باعث جذب مخاطبان می شود چرا که تورهای مجازی شبیه به بازی های کامپیوتری ساخته می شوند و بسیار کار را برای مشتریان جذاب می نمایند همچنین می توان فروش آنلاین را نیز از طریق این قسمت فعال نمود تا کاربران محصولات مورد علاقه خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند .



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

بسیاری از کتاب ها امروزه تبدیل به ebook های شده اند که در سایت های مختلف قابل دانلود می باشند همچنین بسیاری از ابزارهای که می تواند کار انسان ها را راحت کند و زندگی آن ها را بهتر نماید در چنین شرایطتی داشتن یک سایت که بسیاری از نرم افزارها و ebook های مورد نیاز کاربران را دارد می تواند برای هر شخصی قابل توجه باشد و بازدید این نوع سایت ها را بالا برده که باعث ایجاد پتانسیل مناسب در کسب درآمد از این طریق برای این نوع سایت ها می شود . طراحان در طراحی سایت دانلود تمرکز خود را بر چیدمان قرار گیری نرم افزارها و دیگر فایل های متمرکز می کنند که از دید کاربران بسیار حیاتی و ضروری می باشند چرا که همین امر باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد . می توان قسمتی را به عنوان پر بازدید ترین دانلودهای هفته و یا پر رای ترین فایل ها و نرم افزارهای هفته اختصاص داد تا توجه کاربران به این قسمت بیشتر بخش های دیگر باشد . کسب درآمد می تواند در این نوع سایت ها به گونه های مختلف ایجاد گردد برخی از سایت ها به تبلیغات هر بخش روی آورده و محصولات دیگر شرکت ها را در بخش های مرتبط با آن ها تبلیغ می کنند .


همچنین برخی دیگر سعی می کنند در طراحی سایت دانلود بخشی به عنوان نرم افزارها و فایل های ویژه درست نمایند که نقدی و یا نیاز به یک عضویت ویژه می باشد که عضویت ویژه باید ماهانه مبلغی را به حساب سایت واریز نماید تا آپدیت های روز نرم افزارها و آخرین نسخه های فایل ها را دریافت نماید . یکی دیگر از قسمت های که در این سایت بسیار حائز اهمیت می باشد داشتن یک جستجو قوی با فیلترهای مناسب و البته بسته به نوع نرم افزارها و فایل ها پشتیبانی سایت که اصولا زیاد می باشد متنوع ، که کاربران بتوانند با استفاده از آن بدون صرف وقت زیاد به اطلاعات و فایل های مورد نظر خود دست یابند .



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

بسیاری از سایت ها با توجه به اینکه هر انسانی به سلامت خود اهمیت می دهند طراحی شده و شروع به کسب درآمد در فضای مجازی می کنند ، طراحی سایت داروخانه نیز یکی از این نوع سایت ها می باشد بسیاری علاقه ای ندارند تا ساعت ها به داروخانه های دیگر برای پیدا کردن داروی رفت و آمد کنند آن ها دوست دارند به سایت های داروخانه های متفاوت سر بزنند و موارد مورد نیاز خود را جستجو نمایند و بعد از مطمن شدن از موجود بودن داروها به داروخانه مراجعه نمایند بنابراین یکی از کارهای اساسی در طراحی سایت داروخانه داشتن یک جستجو قوی به همراه انواع فیلترهای که می تواند باعث شود کاربران با قرار دادن آن ها سریعتر دارو و یا داروهای خود را در سایت جستحو می نمایند . همچنین در سایت داروخانه می توان در مورد تاریخچه داروخانه ، افراد متخصصی که در آن کار می کنند و محصولات دیگر مانند محصولات بهداشتی که اکثر داروخانه های ایران بغیر از داروهای اساسی به فروش می رسانند صحبت کرد .


ایجاد جملاتی به عنوان جمله روز برای سلامت نگه داشتن روح و جسم انسان در این نوع سایت ها بسیار رایج می باشد اصولا طراحان در طراحی سایت بخشی را برای قرار دادن چنین جملاتی توسط یک یا چند شخص متخصص و معروف در نظر می گیرند چرا که می توانند با استفاده از جملات آن ها توجه کاربران را به این بخش جلب نمایند و از این طریق محصول و یا محصولات مرتبط با آن جمله را که متخصص توصیه می کند به کاربران پیشنهاد کنند همچنین استفاده از سبد خرید برای محصولات مورد نیاز می تواند یک راه برای رزرو کردن آن ها در داروخانه باشد که تضمین می کند تا یک مدت معین آن محصولات برای شما رزرو می باشد و اگر در آن بازه زمانی مشخص شده توسط سایت به داروخانه مراجعه کنید می توانید دارو ویا محصول خود را خریداری نمایید . می توان برای این کار حتی یک قسمت ثبت نام در سایت قرار داد تا خریدهای کاربران به طور واضح مشخص باشد با این روش می توان کاربر را به صورت یک کاربر وفادار به سایت تبدیل نمود .



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

هر انسانی به طبیعت وابسته است چرا که فطرت مردم زیبای را دوست دارد و بزرگترین زیبای طبیعت می باشد تشکل های متفاوتی بابت انواع گونه های طبیعت که در جهان زندگی می کنند تشکیل شده است . بسیاری از آن ها برای توجه مردم به کارهای انجام شده از فضای مجازی استفاده می کنند و برای تعامل بیشتر نیاز به طراحی سایت برای تشکل خود دارند ، طراحان نیز باید بدانند این نوع طراحی کمی متفاوت از بقیه انواع طراحی می باشد در این سایت ها هر قسمتی باید بیان کننده طبیعت و فواید آن برای جهان و انسان را تداعی کند تا هر کاربری با مشاهده آن بتواند آن را درک نماید . طراحان در طراحی سایت طبیعت باید خود نیز دانش کافی در مورد اطلاعات طبیعت و فواید مهم آن بدانند و یا با جلسات متعدد با مشتریان خود این اطلاعات را کسب نمایند .


استفاده از رنگ های طبیعی و ترکیب این رنگ ها نیز باید مورد بررسی و توجه قرار گیرد همچنین قسمتی از سایت باید برای ایجاد کمپین های متعدد برای حفظ گونه های مختلف طبیعت بخصوص گونه های که در معرض انقراض قرار دارند وجود داشته باشد ، اصولا ایجاد کمپین و عضو گیری باید به صورت عمومی صورت گیرد شاید نیاز است برای جلب توجه نشان دادن کمپین جدید در ابتدای صفحه بنری قرار گیرد تا شروع کمپین را اعلام نماید همچنین ایجاد خبرنامه و عضویت در آن می تواند به کاربران ثبت نامی سایت وقایع اخیر و ایجاد کمپین های جدید را اطلاع دهد .



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

شغل های مختلف همیشه برای دیده شدن نیاز به سایت های معتبر و مفید دارند یکی از این شغل ها که هر انسانی ممکن است روزی به آن نیاز داشته باشد وکالت می باشد چرا که ممکن است انسان در هر سنی دچار مشکل قانونی شده و بنابراین به دنبال یک وکیل خوب برای برطرف کردن مشکل خود گردد این همان فرصتی است که وکلا نباید آن را از دست دهند یک طراحی سایت مناسب برای این شغل می تواند به وجه آن ها در میان اشخاصی که به دنبال یک وکیل قابل اعتماد می گردند کمک نماید . طراحان باید از رنگ های در این سایت بهره ببرند که به مخاطب نوعی اعتماد به سایت را القا نماید . همچنین استفاده از تالار گفتگو در این نوع سایت ها به جذب مخاطبان بیشتر کمک می نماید چرا که صحبت درباره مشکلات قانونی اشخاص می تواند بسیاری از کاربران را جذب این قسمت نماید شاید که مشکل یک شخص مانند مشکل شخص دیگر در همان تالار گفتگو باشد همچنین طراحی صفحه ای که مشکلات عمومی را بیان می کند و راه حل های رایج آن را نیز نشان می دهد می تواند در ایجاد اعتماد به سایت و در نتیجه به گروه وکلای آن سایت در بین کاربران کمک نماید . اصولا در طراحی سایت وکلا قسمتی برای اخبار مد نظر گرفته می شود تا اگر قوانین در کشور دستخوش تغییر شود بلافاصله اطلاع رسانی صورت گیرد این باعث می شود کاربر متوجه به روز بودن سایت توسط مدیران آن گردد همچنین برای نشان دادن اخبار ها و یا تغییر قوانین می توان دسته بندی مشخصی در سایت ایجاد نمود تا کاربران به راحتی از نوع خبر مطلع شوند .


یکی دیگر از کارهای که می توان در طراحی سایت وکلا انجام داد چت آنلاین با وکلای سایت در ساعت مشخص می باشد این کار باعث می شود تا کاربران برای رسیدن به چت به راحتی حاضر به ثبت نام و در اختیار قرار دادن مشکلات خود شوند که می تواند علاوه بر بالا بردن ثبت نام کاربران در سایت به جمع آوری مشتریان در مرحله بعدی از طریق این اطلاعات پرداخت .



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

فرهنگ هر کشوری آمیخته با مذهب آن کشور می باشد و هر کشوری وظیفه دارد برای ترویج مذهب خود به اطلاع رسانی رو آورد از این رو طراحی سایت مذهبی می تواند یک ابزار برای ترویج مذهب هر کشوری باشد بخصوص مذهب غنی اسلام که می تواند الگوی برای صلح و آرامش هر انسان باشد در سایت های مذهبی باید دسته بندی درستی صورت گیرد تا شخصی که آشنا به مذهب نمی باشد بتواند گام به گام و آهسته با آن آشنا شود البته توصیه می شود یک صفحه برای چگونگی و راهنمای اشخاص در سایت ایجاد شود تا آن ها به درستی مسیر پیمایش صفحات سایت را درک نمایند می توان برای این کار از آموزش های ویدئو به صورت مرحله ای نیز استفاده گردد . همچنین بنا به مذهبی بودن سایت می توان در صفحه اصلی قسمتی را به عنوان سخنان بزرگان قرار داد که هر لحظه به صورت تصادفی و یا مشخص شده سخن یکی از بزرگان را نشان دهد ، یکی دیگر از کارهای که باید در طراحی سایت مذهبی به آن پرداخت تصاویری می باشد که باید در پس زمینه و یا در هر قسمت از سایت به خوبی اهداف سایت را بیان کنند آن ها باید بتوانند ذهنیت مناسبی را به کاربران القا کرده و تعامل درستی با کاربران داشته باشند .


هدایت کاربران از طریق تصاویر و ویدئو در این نوع سایت ها بسیار ساده تر از متن های بلند و کسل کننده می باشد قسمتی از سایت نیز باید راهنمایی برای انجام کارهای واجب و مستحب باشد همچنین قرار دادن سوال های اصلی و مهم و جواب دادن به آن ها نیز می تواند برای روشن کردن بسیاری از سوالاتی که در ذهن مخاطب می باشد بسیار مفید و مهم باشد .



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

پوشاک و لباس جزء قسمت های اصلی یک زندگی محسوب می شوند ، انسان ها دوست دارند مدل های مختلفی از لباس ها را برتن کرده و استایل های آن ها را مشاهده نمایند بسیاری دوست دارند در فضای مجازی برندهای مختلف پوشاک و لباس را جستجو کرده تا از قیمت ، نوع ، جنس و موارد دیگر آن ها مطلع شوند در چنین فضای یک طراحی سایت پوشاک و لباس می تواند کاربران خود را جذب برند مورد نظر کرده و به کسب و کار خود رونق دهد . در این نوع طراحی باید قسمت های برای نشان دادن انواع پوشاک و لباس در نظر گرفته شود همچنین می توان با استفاده از تکنولوژی های جدید نظیر جی کوئری و ویژگی های CSS3 محیطی را طراحی کرد که لباس ها در تن یک انسان با رنگ های مختلف و موجود در برند مورد نظر دیده شود و کاربران بتوانند رنگ ، سایز و موارد دیگر آن ها را تغییر داده و به خوبی بر تن یک شخص ببینند این خود باعث می شود پرو کردن مجازی به خوبی صورت گرفته و کاربران بیشتر جذب سایت شده و آن ها را متقاعد کنند که می توانند به برند مورد نظر اعتماد داشته باشند .


همچنین در طراحی سایت پوشاک و لباس باید رنگ های شاد و مهیج استفاده شود و از تصاویر با کیفیت برای نشان دادن پوشاک و لباس برند مورد نظر استفاده گردد این امر باعث می شود کاربران جذب سایت شده و به پیمایش صفحات متعدد سایت و در نتیجه بالارفتن ترافیک سایت که یکی از شاخص های مهم در برتر نشان دادن یک سایت معتبر می نماید بیانجامد .  استفاده از انیمیشن های که بتواند ابعاد مختلف پوشاک و لباس را به مخاطبان خود نشان دهد در این نوع طراحی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد چرا که مشتریان دوست دارند از هر طرف پوشاک مورد نظر خود را مشاهده نمایند برای همین می توان از جی کوئری های سه بعدی که تصاویر را به زیبای نشان می دهند نیز استفاده نمود .



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

یکی از سایت های که بازدید زیادی در فضای مجازی دارند سایت های تخفیف می باشند چرا که همیشه مردم و کاربران به دنبال تخفیف انواع محصولات و یا سرویس ها هستند از این رو بسیاری از شرکت ها در صدد طراحی سایت تخفیف برای محصولات و یا سرویس های خود و حتی محصولات و سرویس های دیگران می باشند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب خود نمایند و به کسب و کار خود در فضای مجازی رونق بدهند . در این نوع سایت ها اصولا اشخاص و یا شرکت های هستند که می خواهند با ثبت نام در این سایت ها محصولات و خدمات خود را تخفیف داده و مشتریان را جذب خود نمایند برای همین در زمان طراحی سایت باید نقش ها و انواع کاربرانی که می توانند فعالیت های را در سایت انجام دهند به صورت واضح مشخص و فرآیندهای آن ها را طراحی و پیاده سازی نمود همچنین درصدی که سایت برای فروش هر محصول و یا سرویس می تواند از بقیه شرکت ها واشخاصی که محصولات خود را در سایت قرار می دهند باید مشخص باشد می تواند این درصد شناور و براساس تعداد خریدها ایجاد شود .


هنگام طراحی باید توجه داشت دسته بندی تخفیف ها می تواند براساس روز و مناسبت های مختلف متفاوت باشد همچنین در این نوع سایت ها به دلیل انبوه تنوع در محصولات و سرویس ها باید دسته بندی درست و روشنی از آن ها در سایت ایجاد شود . طراحان در این سایت ها باید یک قسمت را برای جستجو در سایت قرار دهند تا کاربران بتوانند براساس فیلترهای تهیه شده به سادگی به اهداف خود دست یابند .



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

یکی از سایت های که باید مورد توجه قرار گیرد سایت های کودکان می باشد چرا که امروزه نیاز به استفاده از فضای مجازی در کودکان نیز احساس می شود آن ها می توانند با استفاده صحیح از اینترنت و فضای مجازی مطالب را بهتر و راحت تر یاد بگیرند همچنین آشنا کردن آن ها با چنین فضای از سنین پایین به آن ها کمک می کند تا بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را سریع تر پیدا نموده و هرچه بیشتر با فضای مجازی آشنا شوند اما طراحی سایت کودکان باید چه ویژگی های داشته باشد تا بتواند به آن ها کمک نماید ؟ باید دانست که کودکان مانند اقشار دیگر جامعه نیستند آن ها به درستی نمی توانند اعداد و حروف موجود در سایت را بخوانند بنابراین استفاده از تصاویر ویژه انیمیشن ها می تواند به آن ها کمک نماید همچنین بنا به مطالعه و روانشناسی انجام شده کودک دوست دارد با یک یا چند شخصیت کارتونی همبازی شود برای همین باید در طراحی سایت کودکان قبل از هر کاری فرآیندی برای ایجاد چند شخصیت کارتونی که بتواند به کودکان در رسیدن به مسیر خود کمک کنند طراحی نمود این شخصیت ها باید هم جذاب باشند و هم آموزنده تا بتوانند علاوه بر جذب کودکان در سایت به آن ها موارد مورد نیاز و ضروری کودکان را به خوبی آموزش دهند .


یکی دیگر از کارهای که باید در این نوع طراحی سایت انجام داد استفاده از برگزاری مسابقات در سایت های کودکان می باشد آن ها همیشه دوست دارند بازی کنند پس اجازه دهید بخشی از آموزش آن ها از طریق مسابقات برگزار شده در سایت صورت گیرد و سعی شود به آن ها در پایان مسابقات جوایزی مانند یک لبخند از طرف شخصیت مورد علاقه کارتونی صورت گیرد این همان چیزی است که کودک در زمانی کودکی نیاز دارد .



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()